7:21 PM

15/12/2010

this post might be a little sensitive for a certain number of people..so viewer discretion is advised...



while assuming that im the only one writing and reading this..might as well i write what ever that ive meant to all this time..ive might not want to write this at the 1st place but no one should had hurt my friends..especially who had been with me for quite a while

penat nk speaking da..pening pale

die ni aku kenal sejak kt matrik johor lagi..aku pasan die time men takraw kt celah2 blok B..tah cane aku bule pasan..tapi aku mmg sng cam org..cuma nama tu aku kurang sket nk boleh igt lame..tp xkesa la tu

lps 2minggu cmtu kt matrik aku pg tmpt persediaan..time ni la aku jmpe die..time mle2 aku mmg xrapat sgt..tp bila da pindah kt kolej ke-2 tu aku siap hangkut tilam aku lagi tdo bilik dia..haha

ktrg gado2..gurau2..mmg agk bising..sian rumete die..sory r rummie..hak2

bila cuti sem..yang xbrape nk lame sgt...seminggu cmtu je
aku ngn membe2 laen siap pegi kg die..jmpe parents die sme kt besut..die bwk ktrg pg jalan2 PCB..pasar khadijah..dan mcm2 lagi tempat2..nk balik tu aku siap bantai beli kopok leko satu kotak...

btp sygnye aku kt membe2 aku..diorg je ade ngn aku walopon aku da berubah cane pon diorg ttp terima aku seadanya..(jiwang cm haram)

tp motif pada kali ini bkn untuk mengimbau masa lampau..tapi untuk mengenang perkara yang sedang berlaku sekarang..kenapa dia yang kne tanggung suma ni??

kalo aku kne macam2..aku xkesa..sbb aku mmg jenis yg xbule igt lame sgt..tp kalo setakat nama aku sndri tu aku bule la nk igt lg sket2 rsnye..tp dr stat aku denga sndri dr dia..aku terkesima selama 5saat


terkelu untuk berkata2 telah membuat suasana bertukar menjadi suram dalam lebih kurang 2.4 saat..kalo bule aku nk nanges same ngn dia..tp aku tau die kuat..walopon aku da pasan mate die mcm berair2 sket..nk menyedapkn ati..aku menganggap yang mebi ada byk habok berterbangan tanpa kawalan time tu..

Lelaki mmg kuat..tp bila dia da mula bkk ati untuk menyayangi seseorang sepenuh jiwa raga..dia akn lakukan benda yang xmasuk akal..membuat keputusan tanpa berfikir sepenuhnya..untuk memastikan pasangan dia bahagia..

sepanjang ktrg kenal..dia buat mcm2 untuk awek dia..cuti sehari je pon sanggup naek bas pegi blk semata2 utk jmpe cinta hatinya itu..kalo nk diceritakan mmg byk yang dia da buat..aku pon geli nk cite lebey2..mcm suwit sgt plak..kesimpulannya..mmg beruntung la sape yang kapel ngn dia ni..dan menurut tuan badan..perkara yang berlaku sekarang ni berlaku atas keputusan keluarga cinta hatinya itu..dan beliau mmg terpaksa menurut segala aturan dan perancangan yang telah dibuat..

aku cuma boleh mendoakan kedua2nya bahagia sehingga akhir hayat dan berharap sgt kawan aku ini boleh melalui segala yang akan mendatang..dengan hati yang terbuka dan tabah..amin

segala yang berlaku ada rahmatnya..uhuk2..alim sgt plak..ehem