8:16 PM

7/12/2010

hehe..
da lame xhapdet blog..byk yg berlaku..
xpena xsenyum aku sejak ade kt sini...hee..sonoks..sonoks..(gedik cm arnab lapa kankung)

pasni ade game mesia lwn laos..menang pon ok jgk la rsnye..xkn nk seri kalah je..

iklan xnk kalah..koyak2 kulit..huhu

kelmarin ikot jaei ngn ishe gi kl..diorg amek test jepon kt jalan pudu mane tah..2hari lepak kt umah parents aku..tdo kt ruang tamu..sori r eh korg..bilik ats sempit..kalo korg kecik2 cm baby xpe gak nk tdo ramai2..

lps diorg abes test tu..tanpa aku sedari aku ade kt klcc..
lepak2 kt tasik tu tgk indon besepah2..ceh..br nk jiwe2 kt tepi tasik tu..tp bile pk balik..dlu time stadi dlu..ktrg kt sana pon same gak cm indon kt sini..merempat jgk..heh

pastu dok jalan2 ngn diorg nmpk mahathir..bkn mahathir lokman eh..huu..tp tun sri mahathir tu..die jln nk masuk dari dome tu kot..rilek je xyah bodi2 gad
ishe smgt nk amek gamba same2 ngn die..naseb baik aku sempat halang die..

agknye kalo da tua..mmg kne pakai suar tinggi cani ek..huu

pastu bule plak terlayan cite harry potter..da la aku xtau jalan cite sblm ni cane..kt dlm panggung tu org blkg aku pnye smgt pung pang pung pang sembang psl kesinambungan cte skg ni ngn yg previous pnye...loket yang diorg kne kumpul tu ade 7 la..ape tah..tambahan pula mamat janggut putih panjang sampai pinggang tu pon aku tak tau die dah mati..

jln cite die bes..tu je yang aku layak bg komen..huhu(dlu time sekola ade jgk terbaca novel herry potter ni..dulu la..dulu)

patot la mubi ni da lame on-air pon skg ni still ramai lagi yang pegi tgk...bygkn la..seat kosong ada kt row depan je..so aku ngn ishe dok la kt bucu2 mane2 yg kosong lagi..


mubi abes kol nam..lewat mlm tu sket aku nk pg jmpe membe aku kt damansara..so blk la umah jap settle ape2 yang patot


Daniel Idris
-die ni yang aku jmpe tu..die ske amek gamba..nah tgk

aku kenal die dari sekola rendah dajah 5 ngn 6 kt gurney dlu..lame gak la..die ade org rumah da..satu omputih..satu melayu..mmg mantap..tp bile die kawen tah..rasenye mcm aku sorg je kot yang xsempat nk pegi dua2 kenduri die tu...:pdp borak ngn die..

vision die mmg laen dari aku..aku ni tah la..mcm xtau je ape nk jadik nnt..haih..bedal je la labu..

tp satu la..die ni jalan laju cm keteapi..br aku tau smlm.agknye terikot2 ngn budaya org umah die yang omputih tu kot..time nk gi makan kt ikea tu..mak aii..

bygkn..mcm ko bgn lmbt pagi nk pegi keje..pastu ko nk gak msk keje on time..bygkn cane korg tgh jalan time tu..haa..cmtu la die jalan..zup..zup


aku nk haplod gmba org len..tp..tah..die da hepi skg..biar la die hepi en..:D

lesson for the day
-prektis jalan laju mcm keteapi..:p